Håkan

Hola!
Jag sitter och är lite stolt då jag i kväll har lyckats gå till en mobiltelfonaffär, beställa två kontrakt, lägga undan två telefoner och konstatera att SIM-korten var slut men att de ska ringa mig när de kommer till veckan.
Och allt detta på spanska! Vale?

Barnens morfar&mormor är på besök och på fredag flyger jag och Stina till Madrid över helgen. Ska bli grymt skönt med hotell, restauranger utan barn, promenader och annat lyx man har svårt att fixa normalt. Vi ska dessutom på fotboll.

Ni som kollat bloggen tidigare kanske såg filmerna från ferian och golfhelgen. Mina filmsnuttar framstår som Göta Kanal 2 i jämförelse med Olas produktion med specialeffekter som inte skådats sedan första Matrix-filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0