Trummis i familjen!

Herman har varit och tagit trumlektion i dag igen, och nu börjar det låta riktigt bra! Världens sötaste lilla trummis är han också, men han syns nästan inte bakom det stora trumsetet...

Nu ska vi strax sätta oss på balkongen och äta gambas pil-pil (räkor med vitlök och chili), dricka ett glas rosé och ladda inför morgondagen. Har danslektioner från klockan tio på förmiddagen till halv åtta på kvällen... jätteroligt! Ska dansa Sevillanas med alla klasser på från åk 6 och uppåt under feriaveckan, med start i morgon. Sen har jag mina vanliga dansgrupper också, har faktiskt fått igång både barndans, showjazz, streetjazz och sevillanas förutom de schemalagda grupperna på gymnasiet och högstadiet. Dessutom fick jag idag jobb på en dansskola två kvällar i veckan, så det rullar på!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandqvist

Hej på er!
Vill ni veta vad jag har tänkt på beträffande er blogg? Att det skulle underlätta för läsaren om det innan varje inlägg stod vem av er som skriver så att man vet med ?vems röst" man ska läsa inlägget! Oftast ger det sig automatiskt efter ett litet tag, men det är ändå lite störande i början att inte veta vem det är som skriver. Att det här inlägget var skrivet av Stina behöver man iofs inte anstränga sina grå alltför mycket för att lista ut, och vissa inlägg som Håkan skriver är också karaktäristiska. Men ett namn före inlägget skulle ändå vara toppen!
*Bara min ödmjuka åsik*

2007-10-04 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0