Facebook

Hallå där. Kan någon förklara för en gammal stöt som mig, varför Facebook är så omtalat?
Jag har skaffat mig en användare, loggat in och kikat runt lite, men har inte lyckas se storheten i detta. Om någon fattat konceptet, kontakta mig och lämna en rapport.

Vidare fick Stina ett jobb för tio minuter sen på telefon. 30 h/vecka hos ett danskt fysioterapi företag i Mijas. Verkar vara ett OK jobb, men inte vidare välavlönat. Stina kommer att rapportera om händelseutvecklingen. (Jag sätter lite press på henne för att hålla bloggen going...)

Nåväl, dagens bild är en sandig ture-rodling-rumpa på nudiststranden(!) i Cabopino.
image3


Kommentarer
Postat av: Richard

Haha ja den rumpan är lätt att skilja från alla andra 'bara' vi såg den dagen! Väljer nog en annan strand nästa gång!

2007-09-20 @ 09:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0