90talshumor och Nikon D40

Hej!
Det var länge sen jag (Håkan) skrev nåt. Får jag tid framför datorn sitter jag mest och kollar på YouTube. Min A-Ö lista från i höstas har fastnat på O (tror jag...). Igår kollade jag på gamla Knesset-klipp med Luuk, Jonas Karlsson, Wille Craaford (eller stavas det Crafoord?). Grymt rolig gammal 90-talsnostalgi. Ett annat gammalt roligt 90-talsprogram var Pentagon om någon minns det. Fredik Lindström, Felix Herngren, Pontus Djanaieff mfl.
Detta klipp är otroligt roligt tycker jag: http://www.youtube.com/watch?v=j5r_vHN_fkw

Vår pocketkamera pajade i Agua Amarga så vi har investerat i en ny. En digitalsystemkamera, NikonD40, så nu ska vi försöka lära oss fota på riktigt. Får väl gå en kurs eller nåt...
Vi fick den häromdagen och jag lägger ut några nytagna pics på oss själva.
   
      Mamma                     Pappa                   Barn                  Barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0