Sjukling

Är hemma med Ture idag som har ögoninflammation, hosta och snuva. Typiskt. Verkar bara gå runt mellan barnen på skolan, mer eller mindre alla är sjuka nästan hela tiden! Man tänker att det ska ge sig när det blir varmt ute, men det verkar inte hjälpa... Vi hoppas att det är bättre tills i morgon när vi tänkte åka och tälta i Tarifa!

Igår var jag med mina små danstjejer och uppträdde på en spansk skola som hade en temadag om integration, de ville ha "un baile típico sueco". Vet inte om den var så typiskt svensk, men.... lite iallafall. Och vilken succé de gjorde! Så mycket applåder har de nog aldrig fått i sina liv!

Nej, nu måste jag gå och tvätta av Ture alla rester av mannagrynsgröten han ätit till frukost! Eller mannagrynsgröt förresten, jag har hittat några spanska gryn som heter migas, som är nästan exakt som mannagryn, lite mer finfördelade bara. Men det blir utmärkt gröt! Och barnen märker ingen skillnad.

/ Stina

Kommentarer
Postat av: Titti

Gud va kul att ni har en blogg! Hade ingen aning om den men nu ser man vad facebook kan avslöja :) hoppas att allt är bra med familjen Rodling! Kramar Titti

2008-04-30 @ 20:28:56
URL: http://tittiem.blogg.se
Postat av: Barbro

Stackars Ture vilken otur att få öroninflammation.Hoppas att det går över snart.Kram.

2008-05-01 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0