Att somna utan napp...

...är inte det lättaste när man är tre år. Men i kväll skedde det! Vi var till tandläkaren förra veckan hela bunten, och tandläkaren sa till Ture att han måste sluta med nappen så att inte tänderna blir förstörda. Han lovade, men ändrade sig... Idag var Herman tillbaka och lagade en tand och fick ett etui med en tandborste och tandkräm i för att han var så duktig (inte ett enda gnäll fast de borrade och borrade...). Och tandläkaren lovade att Ture skulle få komma och hämta en likadan när han slutat med nappen... "Då slutar jag nu" sa Ture och la undan nappen, för han vill ju ha lika som Herman. Och faktiskt. Han somnade. Och på bara tio minuter dessutom! Får väl se hur det går i morgon... Appropå tandläkaren så ska jag dit på torsdag och dra ut en visdomstand. Usch! Jag vill inte! Jag är inte lika duktig som Herman... jag får nog inget tandbortsetui ;o)

/ Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0