Sjukling

Jag är hemma med Ture idag som är sjuk, så då har jag tid att blogga lite. Han bara hostar och hostar, den stackaren! Jag tror det är fjärde natten i rad med hosta, så det har varit lite knackigt med sömn (åtminstone för mig!) Just nu ligger han och sover, han har snart sovit i två och en halv timme! Så jag har hunnit planera lite dans, det var välbehövligt för alla grupper drar igång nu.

Nu är det regnvägder här igen, men vi har skaffat en avfuktare så nu möglar inte våra väggar iallafall! Det var några dagar med riktigt fint väder när vi kom tillbaka från Sverige, så man fick för sig att det var vår! Men tji fick vi, nu är det regn igen...

/ Stina

Kommentarer
Postat av: Farmor Inger

Stackars lille Ture. Hoppas du snart blir frisk och kan gå på dagis. Idag har farmor och farfar varit hos Simon som också var sjuk idag, han hade kräkts inatt. Ha det bra och krya på dig.
Puss och kram från farmor och farfar

2008-01-09 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0