En helg!

Hämtade barnen på fritids kl 17 i fredags, stack hem och stuvade makaroner och micrade IKEA-köttbullar, Stina kom hem kl 19, Erika och Anders kom, middag på nya krogen tvärsöver gatan (så nära att barnen var hemma och kollade film med öppen balkongdörr medan vi åt), Erikas mamma barnvakt, vi gick till El Toston, hemma 01.30, somnade.
Sen frukost på lördag, stack till jobbet, lunch med några gamla umeåbekanta till Stina, Erika&Anders åkte hem, Stinas Ma&Pa kommer, lugn kväll hemma.
Bilstäd och tvätt söndag fm, Stinas dansande gy-tjejer uppträdde på Die del Juventud, rättat nationella prov, KR och Barbro bjöd på mat på WOK-buffe.Mer jobb på kvällen. Ska lägga mig nu....

I övrigt denna helg:
+Upptäckte www.google.com/translate. (äntligen kan jag maila och läsa webbsidor på spanska)
+ Mammas nya kille (sr.se) och barnens webradio SR Bubbel
- Skitjobbig nackspärr
- Fortfarande inga deklarationspengar

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandqvist

Vilket kanonbra översättningsverktyg! Den har jag lagt till i mina favoriter. Tack!

2008-05-13 @ 19:24:27
URL: http://disasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0