Kalas

Vårt internet är lite svajigt, har inte fungerat på två dagar, därav den sena uppdateringen från kalaset! Tyvärr var inte vädret med oss helt, det blåste halv storm så det bara flög omkring sand på stranden! Och barnen huttrade efter vattenbalong-kastandet. Men i övrigt blev det ett bra kalas! 20 barn som klättrade, kastade vattenbalonger, blåste såpbubblor, åt tårta, drack läsk.... Se bilder nedan!
I helgen är det studentbal. Håkan som blivit uppgraderad till rektor för tillfället måste gå dit och hålla tal osv, men jag stannar hemma. Ska dock fixa frisyr på en av gäststudenterna, så lite balkänsla får jag väl! Ska skjutsa dem till balen också, så att jag får se alla vackra ungdomar!!!

 

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandqvist

Sag trevligt ut med kalas pa stranden, synd bara att det blaste sa mycket. Hoppas att mitt födelsedagskort och tidning till Ture kom fram ordentligt.
Soliga hälsningar fran ett steknade varmt Berlin!

2008-06-01 @ 18:21:39
URL: http://www.disasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0