Julpyntat

Idag har Stina och pojkarna plockat fram en låda med julpynt och hängt upp lite tomtar, stjärnor och annat smått och gott.
Mitt bidag till julstämningen är att jag käkat lite pepparkakor och lyssnat på julsånger. The man in the Santa suit och Please come back home, årets jullåtar så här långt...
Helgen har varit mycket bra, nästan helt ledig och jag lämnade datorn på jobbet i fredags. Igår var vi bara ute och promeneerade helt planlöst och hamnade i en lekpark som vanligt. Siesta på eftermiddan och sedan var grabbarna bjuden på kalas uppe hos Ebba Fritzell på kvällen. Stina och jag lämnande av och kunde gå och äta Thaimiddag.

Stina och Herman spenderat söndagens förmiddag med gudstjänst och kyrkoråd, fundamentalister som de är ;-)
Ture och jag tog en tur med vespan och har varit i castillot och suttit på stranden. Jag tog en liten film på Ture med mobilen. 
Vi hörs,
HR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0