Sjuklingar och stora killar

Jag och Ture är hemma idag, Ture är förkyld och jag tar mig knappt ur sängen efter mina dansklasser igår eftermiddag... Jag har tre grupper efter varandra på torsdageftermiddagar och det går så bra att undervisa - när man är igång och varm... sen känns det alltid lite dagen efter! Fast den här gången är det värre än vanligt, måste ha fått en nerv i kläm. Ska ta det lite lugnare nästa vecka....
Herman ska sova över hos en kompis i kväll - han har blivit så stor! Det har de ju bägge två förresten, en dag den här veckan när jag skulle hämta dem efter skolan fick jag gå hem igen ensam! Då skulle de båda följa med varsin kompis hem och leka. Det var första gången Ture gick till en kompis och lekte utan att jag följde med. Sen när de väl kom hem hade de ätit middag borta också bägge två, så jag behövde inte ens laga middag... Tur att man snart får en ny liten kille så att man känner sig behövd igen;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0