Febrig Frans

Frans har aldrig riktigt blivit bra från sin förkylning från förra veckan, och nu har den tagit ny fart. Eller om han har fått en ny kanske. Mycket feber har han iallafall, 39,5 som mest idag. Men till och med med så mycket feber så skrattar han och är glad! Fast han sover mest förstås. Och ammar mest hela tiden... I morgon ska vi ändå till barnläkaren på tremånaderskontroll, så hon får väl kolla på honom om han inte är bättre så kanske vi får nån dundermedicin! De är ju bra på det i det här landet - fast jag ger honom det nog inte iallafall... jag kan sträcka mig till alvedon om det verkligen behövs men annars är jag motståndare till medicin till små barn. Om det nu inte verkligen behövs förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0