Puh...

Har tillbringat några timmar av påskaftonen på akuten på Hopsital Costa del Sol i Marbella med Frans. Snubblade på en bok i trappan med honom i famnen... inte bra. Som tur var var vi på väg uppför och inte nerför trappan, så fallet blev inte så stort och jag hann dessutom rädda huvudet från att slå i. Trodde att han kanske kunde ha slagit i ryggen, och ville  för säkerhets skull åka till akuten. Allt var dock som det skulle, så det var ingen fara!

För övrigt så har vi fel på telefonen igen, så det går inte att ringa oss om ni har försökt! Telefonica hade nån snubbe som fixade något åt nån granne häromdagen, men råkade nog koppla bort oss på samma gång. Och sen blev det påskledigt... så inte har de skickat någon för att laga vår lina! Får väl se om det händer nåt på måndag.

/ Stina


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandqvist

Ojoj! Det lät läskigt, det där! Tur att allt verkar som det ska med lilla pyret, trots allt!

Han ser för övrigt jättegullig ut på bilden! Jag längtar tills vi ses, så att jag får hålla honom lite!

Kramar från Jenny

2009-04-12 @ 16:25:27
URL: http://www.disasmamma.blogspot.com
Postat av: katrin

oh, horror :-(

jag har tappat båda barnen när de varit skitsmå - fy vad dåligt man mår, trots att det gått bra och att men inte kunnat hjälpa vad som hänt.

skönt att frans mår bra!

kram

2009-04-15 @ 18:00:55
Postat av: stina

Ja, det är hemskt! Jag tror inte att jag hade tyckt att det var lika hemskt om det inte var jag själv som hade snubblat med honom, för allt gick ju bra. Men ändå känner jag mig hemsk!!! För att det var mitt fel, liksom...

2009-04-15 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0