Söt!



Så här glad kan man ju också vara när man har 39 graders feber... men jag brukar inte vara det! Frans är något bättre idag, inte lika snorig och inte riktigt lika hög feber, men fortfarande ganska hängig. Vi var ju till barnläkaren idag, och hon lyssnade på lungor och kollade i hals och öron, men hittade inget. Så det är väl helt enkelt en vanlig förkylning. Vi är faktiskt rätt förkylda hela bunten. Han hade vuxit mycket iallafall sen förra mätningen, hela 63 cm var han, och vägde 6200 gram. Stor kille!

Fint väder har det varit hela veckan, temperaturen börjar krypa upp mot 30-strecket. För varmt att vara i solen, men mycket behagligt i skuggan. I kväll åkte grillen fram, och det blev Caballa (fisk) och grillspett!



Nu har resten av familjen somnat och jag har städat undan i köket, svabbat golvet och plockat ihop tvätten. Nu ska jag bara vaxa benen - ajjj!!! - innan jag också får krypa til kojs...

/ Stina

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandqvist

Jättefin bild på Frans!

2009-04-25 @ 09:23:40
URL: http://disasmamma.blogspot.com
Postat av: Farmor Inger

Längtar så mycket efter er och blir smått galen när man ser Frans som det händer så mycket med. Han är helt ljuvlig på bilden. Två månader till verkar just nu som en evighet.

Kramar till er alla

Inger

2009-04-25 @ 16:07:51
Postat av: Stina

Han ÄR helt ljuvlig också!!!

2009-04-25 @ 21:32:45
Postat av: Amanda

Åh, vad söt Frans är! Längtar så himla mycket tills jag får komma ner och träffa er alla. Saknar er!

2009-04-26 @ 20:52:49
URL: http://arodling,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0