Äntligen hemma!

Här kommer fler bilder på världens finaste Frans! Allt gick bra, men lite för fort. Strax före kl 19 blev jag undersökt och var öppen 4 cm, blev tillbakaskickad till rummet för att avvakta två timmar. Men vi hann bara tillbaka till rummet så fick vi vända igen -  och han är född 19.08. Helt galet! Vattnet hade inte hunnit gå, så hann föddes med "segerhuva", dvs hel fosterhinna efter bara 30 min värkar och två krystningar. När Håkan hade hunnit in i förlossningsrummet var huvudet redan ute... Men han blev ju ändå världens finaste!

Världens finaste!  Världens minsta fot! Stolt storebror 

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandqvist

Vad skönt att allt gick bra! Jag ska prova slå en signal senare idag, så kan vi förhoppningsis talas vid litegrann (om det går att komma fram, det är ju inte alltid det gör det). Fina bilder, förresten!

KRAM!

2009-01-24 @ 07:24:53
URL: http://disasmamma.blogspot.com
Postat av: Lögdströms

Hurra till hela familjen Rodling och stort grattis till den nya familjemedlemmen. Bra jobbat, Stina!

Ha det nu så jättebra! Själva är allt bra och vi väntar med spänning på vår bebisleverans den 26 mars.

Kram från Maria, Niklas och Isabelle

2009-01-24 @ 19:36:00
Postat av: Kusin Maja

Hejhej!

Min mamma berättade att Frans kom ut till världen den 21e, så lille Frans och jag har samma födelsedag!



Ha det så härlig nu med Frans och resten med familjen.

Just nu sitter jag och vänta på vår 3e bebis.

Beräknad till den 22 februari, men jag tror det kan bli början av februari.

Aimee kom 8 dagar tidigare och Tristan 13 dagar tidigare så därför gissar jag på tidigare...



Sköt om er alla!

Tusen kramar från kusinen Maja

2009-01-25 @ 20:04:32
Postat av: Camilla

Åh, vad roligt och vad fin han är :) GRATTIS! saknar er alla!

2009-01-25 @ 21:10:20
Postat av: JaZzy

Men gu vad mysigt :) GRattis!

2009-01-25 @ 21:14:51
URL: http://jazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0