Sköna söndag

Jag passade på att få lite omvårdnad igår, och var på ett arrangemang som SWEA Malaga ordnade; Sköna söndag. Vi höll till hemma hos en av medlemmarna och dit kom flera olika skönhetsterapeuter som man kunde boka in sig hos till en lite billigare peng än vanligt. Så jag passade på att få pedikyr och ansiktsmassage, skönt och välbehövligt! Så nu har jag fina fötter till förlossningen iallafall;o) Dessutom trevligt umgänge med andra Sweor och en god te-buffé med massor av smarriga kakor!

Mormor och morfar kom i lördags kväll, så nu får gärna bäbisen också komma! Jag är jätteberedd, men han verkar ligga bra där han ligger... Han får komma när han vill, utom just i morgon 20/1 då det är Hermans födelsedag! För det är ju roligare om de får ha varsin...

/ Stina

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandqvist

Ja, vi får väl hoppas att det inte blir i morgon... Det är ju trots allt roligare att få ha en egen speciell dag som är bara ens egen!

2009-01-19 @ 20:45:25
URL: http://disasmamma.blogspot.com
Postat av: Jessica m fam

Hej Herman!! Stort GRATTIS på din 8-årsdag! Hoppas att lillebror inte kommer idag så att du får ha din födelsedag ifred.



Och Stina, vad härligt för dig med lite omvårdnad, det är du väl värd! Håll ut, han är snart här...ja. eller kanske där.

Vi har alla drabbats av vad vi tror är influensa, vi ligger alla fyra i soffan och känner oss rätt ynkliga (i alla fall jag och Clas).



Kram!!!!

2009-01-20 @ 12:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0