Och det skulle ju va dans dans dans...

Igår kväll var jag "gästartist" på Peter Kleinwichs show på en restaurang nere vid hamnen, inte så mycket folk men roligt att få dansa sevillanas!!! Det är konstigt vad vissa saker sitter i ryggmärgen, stegen satt fint. Det gjorde däremot inte kjolen - den var lite tajt...
Idag torsdag har jag haft två av mina dansgrupper på skolan, och nästa vecka startar jag två till. Så nu är man i gång igen! Dock en aning otränad... eller väldigt mycket faktiskt. Har ont i ryggen efter förlossningen också, och det vill inte släppa trots både massage, akupunktur och kiropraktor. Jag får hoppas att det gamla talesättet "tiden läker alla sår" även gäller onda ryggar...
Snart kommer nya bilder på Frans, mormor! Håll ut. Jag lovar att jag ska fota i morgon!

Kommentarer
Postat av: Richard

Hej Stina. Skoj att följa ert liv därnere, trots att det är via en blogg. Undrar om det är Håkan som ska till Sverige snart? Be honom höra av sig, jag ska maila honom också! Vore trevligt att träffas! Kram /Richard

2009-03-20 @ 09:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0