Musikal och poolbad

På söndag förmiddag var det premiär på en musikal på Svenska Kyrkan, som jag hade gjort koreografin till. Det är elever från åk 3-5 på Svenska Skolan som var med och det gick jättebra, de var så duktiga!

Sen gick jag, Ture och Frans till en pool med Embla och hennes familj och där tillbringade vi större delen av eftermiddagen, för att lämna Herman lite i fred hemma. (med pappa förstås) Han är mycket bättre nu, men fortfarande matt och trött och inte helt okej i magen.

Idag måndag är Herman fortfarande hemma från skolan, men mycket piggare. I morgon kan han nog gå!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir såååå glad när jag ser att Herman är på bättringsvägen. Pratade med honom i söndags och då lät han så loj.

Kramar i massor från farmor till alla tre grabbar!!

2009-05-25 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0