Nakenfis

Nu är värmen här, och Ture går omkring naken mest hela tiden! Så fort vi kommer hem åker kläderna av. Det är ju bra, det blir mindre tvätt... fast grannarna tycker nog vi är konstiga! Ture har fått en liten uppblåsbar pool, med betoning på liten, och där sitter han för jämnan. Lägger inte in nån bild, vill ju inte bjuda nätpedofilerna på det...

Däremot kommer en liten bild på lill-Frans också, som kan halvsitta hjälpligt i soffan nu! Han är för övrigt fortfarande förkyld, det verkar aldrig gå över. I veckan fick han krupphosta också en natt, så vi fick gå till doktorn och få cortison-droppar som hjälpte supersnabbt. Men snuva och hosta sitter fortfarande i.

I kväll ska vi på maskerad, killarna ska klä ut sig till Joda och Obi-Wan Kenobie från Star Wars. Jag och Håkan ska vara salt och peppar - en med vita kläder med texten SALT på magen och en med svarta och texten PEPPAR... Dåligt, jag vet!

Kan nästan sitta!  

Kommentarer
Postat av: Inger

Roliga bilder. Jag skrattade gott när jag såg Ture på sista bilden. Det var han i ett nötskal!!

Kramar

2009-05-02 @ 17:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0