Fredag igen...

Jaha, då var det fredag kväll igen. Veckorna går fort! Fast jag är hemma med Frans på dagarna springer tiden iväg, eller hemma och hemma förresten, känns som om vi har fullspäckat schema! Först och främst är det lämning av barn kl 9 varje morgon och hämtning kl 15, vilket ju hugger av dagarna något... Sen är det på måndagar babysång på kyrkan, tisdagar jobbar jag på kvällen så då måste jag helst planera och förbereda lektionen på dagen och killarna har idrott efter skolan och dessutom är det "öppna förskolan" på Svenska Kyrkan på eftermiddagen, onsdagar har jag barndans på eftermiddagen, torsdagar är riktiga dansdagen med tre danslektioner - då gäller det att mat och sömn funkar för Frans för då är han med barnvakten Martina! - och sen fredagar är det inget speciellt, men brukar ändå fyllas med diverse besök hos barnläkare, vaccinationer och annat skoj. Idag var det faktiskt annat skoj, för jag gick till frisören och klippte mig! Och sen en fika med en kompis som också har en bäbis. Så ni ser, jag sitter inte bara och slöar på dagarna om ni trodde det!

Nu har ungarna somnat och vi håller så smått på att förbereda vår helgutflykt till Cadiz dit vi åker i morgon bitti med Tures kompis Embla och hennes familj. Vi ska bo på hotell med POOL! Det ser killarna fram emot!!

Bifogar lite färska bilder på söta, glada Frans! Han vände sig förresten för första gången från mage till rygg igår, 14 maj. Dock är han inte riktigt frisk än, snoret börjar väl ge sig så smått, men nu bajsar han rinnigt, illgrönt bajs istället. Magvirus, trodde barnläkaren och skrev ut diarremedicin. Hoppas det hjälper..

Sover skönt i vagnen  Kan lyfta huvudet! Med den sköna fina snuttefilten med döskallar på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0