Hektisk vecka

Jaha, nu har det inte blivit mycket bloggande på ett tag igen. Denna vecka känns något hektiskt - tandläkarbesök med båda storkillarna, vaccination av desamma, innebandyträning, dansavslutningar, dansuppvisningar, lussekattsbak, förkyld Frans och fortfarande hostig mamma med sönderhostade muskler i bröstkorgen... Dessutom förberedelser för Umeå-trippen på söndag. Alla killar som blir kvar här i Spanien har blivit lovade Tivoli World efter att ha släppt av mamma och lillebror på flygplatsen, så förhoppningsvis går avskedet smärtfritt!

Kommentarer
Postat av: c

knepigt att man nästan får lite dåligt samvete över att inte hinna med att blogga, eller hur? ;)

ha en fin dag!

2009-11-26 @ 08:49:27
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Catharina

Hej!

Jag är /var kollega till Johan Thalén på J&J och han tipsade mig om er blog när jag berättade att jag skulle spendera 2 månader här nere. Vi bor i Benalmádena, kom ner för bara en vecka sen. Kul blog ni har, ni verkar trivas här nere.

Har ni återvänt ännu eller fortfarande kvar i snökaoset?

Hälsningar,

Catharina

2010-02-08 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0